Ashtanga Yoga grund

2020-09-24T16:54:36+02:00

På denna kurs introduceras du i ashtangayogans grunder. Det är för dig som är nybörjare eller har gått vår helgkurs för nybörjare. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Ashtanga Yoga fortsättning mot mysore

2020-07-14T14:22:08+02:00

Den här kursen passar dig som gått en grund- och en fortsättningskurs och som vill ta ett steg vidare mot Mysore. Här får du lära dig alla stående positioner, flera sittande och hela avslutningssekvensen.

Ashtanga Yoga – Mysorekurs

2020-08-18T09:03:23+02:00

Ashtangayoga Mysore style är den traditionella formen av Ashtanga Vinyasa Yoga. Mysore style innebär att var och en tränar i sin egen takt medan läraren ger individuella justeringar och korrigeringar vid behov. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Yoga för stela män

2020-08-14T09:22:46+02:00

Kursen är öppen för män i alla åldrar och kursen fokuserar lite extra på fysisk och mental uthållighet. Det är en kurs för dem som vill träna upp både styrka, rörlighet och medveten närvaro.

Ashtanga Yoga i 3 steg

2020-08-31T22:35:46+02:00

Den här kursen ger dig en unik möjlighet att fördjupa dig och gå våra tre kurser på fortsättningsnivå. Du yogar tillsammans med en liten exklusiv grupp för samma lärare under hela perioden och kommer få individuellt stöd och personlig guidning för din egen utveckling.

Läsårskurs Mysore style

2020-08-17T16:24:45+02:00

10 helgtillfällen för dig som utövar Mysore style regelbundet. Huvudlärare för kursen är Lisa Lalér. Du får fördjupning och vägledning i din egen praktik, kunskap om asanas effekter på kroppens organ, om anatomi och funktion, om yogans filosofi, historia och grundläggande kunskaper i sanskrit. Välj om du vill delta på plats i Stockholm eller följa hela kursen på distans.

Hathayoga grundkurs

2020-08-14T09:26:45+02:00

Basen i vår hathayoga är ashtangayogans djupandning som synkroniseras med stärkande och balanserande rörelser i ett lugnt men dynamiskt tempo.

Yinyoga med inslag av Mindfulness

2020-10-18T13:23:07+02:00

Yinyoga kännetecknas av passiva positioner med en lätt, mjuk stretch, utförda i stillhet och medveten närvaro. Varje position hålls i minst 3-5 minuter vilket ger oss tid att även lugna sinnet. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Load More Posts
Till toppen