Ashtanga Yoga – grund

2020-12-06T10:49:59+01:00

På denna kurs introduceras du i ashtangayogans grunder. Det är för dig som är nybörjare eller har gått en helgkurs för nybörjare. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Ashtanga Yoga – fortsättning mot Mysore

2020-12-06T10:52:45+01:00

Den här kursen passar dig som gått en grund- och en fortsättningskurs och som vill ta ett steg vidare mot Mysore. Här får du lära dig alla stående positioner, flera sittande och hela avslutningssekvensen.

Ashtanga Yoga – Mysore

2020-12-06T10:53:46+01:00

Ashtangayoga Mysore style är den traditionella formen av Ashtanga Vinyasa Yoga. Mysore style innebär att var och en tränar i sin egen takt medan läraren ger individuella justeringar och korrigeringar vid behov. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Yoga och meditation

2021-01-13T08:19:35+01:00

Kursen är en introduktion till meditation och yoga – aktsamhet i stillhet och rörelse. Genom fokuserad uppmärksamhet, närvaro och medvetenhet går vi igenom några grunder för sittande meditation och fysisk yoga (ashtanga). 

Yoga för stela män

2020-12-06T10:56:11+01:00

Kursen är öppen för män i alla åldrar och kursen fokuserar lite extra på fysisk och mental uthållighet. Det är en kurs för dig som vill träna upp både styrka, rörlighet och medveten närvaro.

Hathayoga – grund

2020-12-06T10:57:32+01:00

Basen i vår hathayoga är ashtangayogans djupandning som synkroniseras med stärkande och balanserande rörelser i ett lugnt men dynamiskt tempo. Denna kur sär för dig som är nybörjare eller har gått på drop in-klasser.

Yinyoga med inslag av mindfulness

2020-12-06T10:59:43+01:00

Yinyoga är en avkopplande yogaform som passar alla människor och kroppar. Den är dock särskilt effektiv för stela och orörliga personer. De mycket enkla ställningarna utförs alltid liggande eller sittande.

Yinyoga med fokus på TKM

2020-12-06T11:00:46+01:00

Yinyoga är en återhämtande och terapeutisk yogastil som handlar om att ge sig hän och släppa taget för att stilla kropp och sinne. Denna kurs har inslag av Traditionell Kinesisk Medicin (TKM).

Gravidyoga

2020-11-28T14:14:19+01:00

Under graviditeten händer mycket i kroppen. Med regelbunden yoga får du en stark och vig kropp och bättre uthållighet inför det kommande föräldraskapet och skapa ett band till barnet i din mage.

Load More Posts
Till toppen