Läsårskurs 19/20

2019-09-23T21:28:24+02:00

10 helgtillfällen för dig som utövar Mysore style regelbundet. Huvudlärare för kursen är Lisa Lalér. Du får fördjupning och vägledning i din egen praktik, kunskap om asanas effekter på kroppens organ, om anatomi och funktion, om yogans filosofi, historia och grundläggande kunskaper i sanskrit.

Ashtanga Yoga grund

2019-10-16T19:07:14+02:00

På denna kurs introduceras du i ashtangayogans grunder. Det är för dig som är nybörjare eller har gått vår nybörjarintensiv.

Ashtanga Yoga grund – varannan vecka

2019-09-23T16:07:27+02:00

På denna kurs introduceras du i ashtangayogans grunder. Det är för dig som är nybörjare eller har gått vår nybörjarintensiv. Du väljer om du vill gå kursen jämna eller ojämna veckor.

Ashtanga Yoga grund & fortsättning

2019-10-16T19:08:43+02:00

På denna kurs introduceras du i ashtangayogans grunder. Det är för dig som är nybörjare eller har gått vår nybörjarkurs. Under den andra delen av terminen går kursen vidare till fortsättningsnivå.

Ashtanga Yoga fortsättning

2019-10-16T19:05:27+02:00

Denna nivå är för dig som har gått en nybörjarkurs eller har liknande erfarenhet och som vill gå ett steg vidare i yogan.

Ashtanga Yoga fortsättning mot mysore

2019-10-16T19:10:04+02:00

Den här kursen passar dig som gått en grund- och en fortsättningskurs och som vill ta ett steg vidare mot Mysore. Här får du lära dig alla stående positioner, flera sittande och hela avslutningssekvensen.

Ashtanga Yoga Mysore

2019-09-23T16:26:24+02:00

Ashtanga Yoga Mysore style är den traditionella formen av Ashtanga Vinyasa Yoga. Mysore style innebär att var och en tränar i sin egen takt medan läraren ger individuella justeringar och korrigeringar vid behov.

Yoga för gravida

2019-09-23T21:29:19+02:00

Under graviditeten händer mycket i kroppen. Med regelbunden yoga får du en stark och vig kropp och bättre uthållighet inför det kommande föräldraskapet och skapa ett band till barnet i din mage.

Yoga för mamma & bebis

2019-09-23T14:52:11+02:00

Under graviditeten händer mycket i kroppen. Med regelbunden yoga får du en stark och vig kropp och bättre uthållighet inför det kommande föräldraskapet och skapa ett band till barnet i din mage.