Ashtanga Yoga grund

2020-09-24T16:54:36+02:00

På denna kurs introduceras du i ashtangayogans grunder. Det är för dig som är nybörjare eller har gått vår helgkurs för nybörjare. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Ashtanga Yoga fortsättning mot mysore

2020-07-14T14:22:08+02:00

Den här kursen passar dig som gått en grund- och en fortsättningskurs och som vill ta ett steg vidare mot Mysore. Här får du lära dig alla stående positioner, flera sittande och hela avslutningssekvensen.

Ashtanga Yoga – Mysorekurs

2020-08-18T09:03:23+02:00

Ashtangayoga Mysore style är den traditionella formen av Ashtanga Vinyasa Yoga. Mysore style innebär att var och en tränar i sin egen takt medan läraren ger individuella justeringar och korrigeringar vid behov. Du kan följa kursen på plats eller på distans när det passar dig.

Yoga för stela män

2020-08-14T09:22:46+02:00

Kursen är öppen för män i alla åldrar och kursen fokuserar lite extra på fysisk och mental uthållighet. Det är en kurs för dem som vill träna upp både styrka, rörlighet och medveten närvaro.

Ashtanga Yoga i 3 steg

2020-08-31T22:35:46+02:00

Den här kursen ger dig en unik möjlighet att fördjupa dig och gå våra tre kurser på fortsättningsnivå. Du yogar tillsammans med en liten exklusiv grupp för samma lärare under hela perioden och kommer få individuellt stöd och personlig guidning för din egen utveckling.

Hathayoga grundkurs

2020-08-14T09:26:45+02:00

Basen i vår hathayoga är ashtangayogans djupandning som synkroniseras med stärkande och balanserande rörelser i ett lugnt men dynamiskt tempo.

Yinyoga med fokus på meditation

2020-10-08T09:03:46+02:00

Yinyoga kan motverka stress på bindväv, senor och ligament och hjälper till att öka blodcirkulationen i lederna. Den förbättrar också flexibiliteten som flödet av chi i kroppen. En mjuk yogaform som alla kan utöva. På denna kurs fokuserar vi på meditation i kombination med yinyoga.

Yinyogakurs för stela män

2020-08-21T13:49:04+02:00

Yin Yoga är en avkopplande yogaform som passar alla människor och kroppar. Den är dock särskilt effektiv för stela och orörliga personer. De mycket enkla ställningarna utförs alltid liggande eller sittande. Till skillnad från de flesta andra yogastilar låter yinyogan dina muskler slappna av helt. Du stannar i varje ställning under flera minuter och praktiserar samtidigt medveten närvaro i stunden.

Gravidyoga

2020-07-14T13:14:58+02:00

Under graviditeten händer mycket i kroppen. Med regelbunden yoga får du en stark och vig kropp och bättre uthållighet inför det kommande föräldraskapet och skapa ett band till barnet i din mage.

Load More Posts
Till toppen